Termin i miejsce
18-19 października 2017
Warszawa Regent Warsaw Hotel,
Ul. Belwederska 23
Program
- Windykacja 2.0 – jak zaplanować zmianę w obszarze windykacji, by przyniosła zakładane efekty
- Windykacja in-house czy outsourcing windykacyjny? Zalety i wady każdej opcji w perspektywie krótko- i długoterminowe
- Masowo czy indywidualnie – dylematy w zakresie obsługi Klienta biznesowego
- Rola szkoleń w Call Center
- Sprzedaż portfeli wierzytelności z perspektywy Wierzyciela Pierwotnego
- Postępowanie egzekucyjne w świetle nowej ustawy o komornikach sądowych i egzekucji
- Segmentacja dłużnika/długu a procesy windykacyjne – dostosowanie modeli postępowań
Prelegenci
Best S.A, Citi Handlowy, Platforma NC+ ITI NEOVISION S.A, ID Finance Poland Sp. z o.o. (MoneyMan), Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o., AASA Polska S.A., Arvato Polska
Partner