WINDYKACJA TELEFONICZNA
II EDYCJA

Termin i miejsce
26 – 27 KWIETNIA 2016

Hotel Radisson Blu Sobieski Pl. Zawiszy 1

Program

  1. Efektywne zarządzanie zespołem windykacyjnym
  2. Rozwój i utrzymanie kompetencji zespołu
  3. Praktyczne aspekty motywacji pracowników zespołu windykacji
  4. Diamentowa zasada biznesu- w rozmowie windykacyjnej
  5. Jak rozmawiać z dłużnikiem w toku postepowania sądowego
  6. Motywacja = wynagrodzenie ? czy motywować można tylko po przez środki finansowe
  7. Czy monitoring płatności to windykacja ? – wzorcowy model procesu windykacji przez telefon
  8. Skuteczność rozmowy z klientem w sprawie niespłaconych należności spotkanie czyli rozmowa telefoniczna (plusy i minusy)

Prelegenci

W roli prelegentów wystąpią praktycy z takich firm i instytucji jak mBank S.A., Bank Handlowy w Warszawie, Provident Polska, Kredyt Inkaso S.A., COFACE, Direct Debt Contact S.A.,FOR-NET S.A., Rovese S.A.

Pobierz program

Pobierz regulamin

Wyślij Zgłoszenie