Termin i miejsce
26 – 27 KWIETNIA 2016
Hotel Radisson Blu Sobieski Pl. Zawiszy 1
Program
- Efektywne zarządzanie zespołem windykacyjnym
- Rozwój i utrzymanie kompetencji zespołu
- Praktyczne aspekty motywacji pracowników zespołu windykacji
- Diamentowa zasada biznesu- w rozmowie windykacyjnej
- Jak rozmawiać z dłużnikiem w toku postepowania sądowego
- Motywacja = wynagrodzenie ? czy motywować można tylko po przez środki finansowe
- Czy monitoring płatności to windykacja ? – wzorcowy model procesu windykacji przez telefon
- Skuteczność rozmowy z klientem w sprawie niespłaconych należności spotkanie czyli rozmowa telefoniczna (plusy i minusy)
Prelegenci
W roli prelegentów wystąpią praktycy z takich firm i instytucji jak mBank S.A., Bank Handlowy w Warszawie, Provident Polska, Kredyt Inkaso S.A., COFACE, Direct Debt Contact S.A.,FOR-NET S.A., Rovese S.A.