KONFERENCJA : CUSTOMER EXPERIENCE (CX) w windykacji-II edycja

Termin: 21 marca 2025, Formuła stacjonarna,

Arche Hotel Krakowska
Aleja Krakowska 237/U1

  • Ekonomia Behawioralna w projektowaniu doświadczeń osób zadłużonych
  • Projektowanie doświadczeń dla nowego pokolenia dłużników
  • Błędy w podejściu do CX w windykacji
  • Głos klienta zadłużonego – kiedy i jak słuchać oraz jak wykorzystywać w praktyce
  • Wskaźniki i miary CX w windykacji – czy potrzebujemy nowych rozwiązań
  • Słowa mają moc: jak język kształtuje relacje z klientami zadłużonymi w materiałach pisanych?

WARSZTATY
Analiza i projektowanie doświadczeń klientów i pracowników w procesie windykacyjnym z wykorzystaniem mapy podróży

PRELEGENCI:

GEKKO Collections, B2 Impact (dawniej Ultimo), KRUK SA, Santander Bank Polska SA, RK Legal, Provident Polska SA, GCE Consulting

 

Koszt uczestnictwa jednej osoby w Spotkaniu wynosi:

  • 2350 zł netto- przy zgłoszeniu do 14 marca 2025 r.
  • 2850 zł netto- przy zgłoszeniu po 14 marca 2025 r.

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej po Konferencji, przerwy kawowe, lunch, Certyfikat.

Pobierz program

Pobierz regulamin

Wyślij Zgłoszenie

Tagged on: