Warszawa Hotel Novotel
15-16 Września 2015
Program
MODELE WINDYKACJI TELEFONICZNEJ – case study
- Do’s & Don’ts windykacji telefonicznej
- Windykacja telefoniczna w Provident Polska S.A. od A do Z
- Model Windykacji telefonicznej w zależności od typu dłużnika
ROZMOWA TELEFONICZNA WIZYTÓWKĄ FIRMY – case study
- Efektywna komunikacja z dłużnikiem w rozmowie telefonicznej
- Asertywność w rozmowach windykacyjnych
- Argumentacja szyta na miarę dłużnika
- Proces ciągłego doskonalenia, czyli jak przygotować pracownika do obsługi Klienta
Prelegenci
- ING Bank Śląski, Provident Polska, PZU S.A.
- Best S.A., Alior Bank, Bank BPH, Creditreform Polska
Patroni
Szczegółowe informacje na temat warsztatu uzyskają Państwo pod nr telefonu 22 122 82 45 lub adresem: info@goldensolutions.com.pl