WINDYKACJA TELEFONICZNA

Warszawa Hotel Novotel

15-16 Września 2015

Program

MODELE WINDYKACJI TELEFONICZNEJ – case study

  1. Do’s & Don’ts windykacji telefonicznej
  2. Windykacja telefoniczna w Provident Polska S.A. od A do Z
  3. Model Windykacji telefonicznej w zależności od typu dłużnika

ROZMOWA TELEFONICZNA WIZYTÓWKĄ FIRMY – case study

  1. Efektywna komunikacja z dłużnikiem w rozmowie telefonicznej
  2. Asertywność w rozmowach windykacyjnych
  3. Argumentacja szyta na miarę dłużnika
  4. Proces ciągłego doskonalenia, czyli jak przygotować pracownika do obsługi Klienta

Prelegenci

  • ING Bank Śląski, Provident Polska, PZU S.A.
  • Best S.A., Alior Bank, Bank BPH, Creditreform Polska

Patroni

ProMeritum logo 2 CMYK

ZFP_czyste

 

Szczegółowe informacje na temat warsztatu uzyskają Państwo pod nr telefonu 22 122 82 45 lub adresem: info@goldensolutions.com.pl

Pobierz program

Pobierz regulamin

Wyślij Zgłoszenie